Електронен обмен на информация за служебно ползване

Alt
Наименование на администрацията: 
Община Варна, дирекция „Информационно и административно обслужване”
Година на кандидатстване: 
2018
Активна
Период на провеждане от: 
01 Януари 2018

Процедурата по обмен на информация по електронен път включва следните действия:
1. Съставеният от компетентно медицинско лице от съответното лечебно заведение документ „Съобщение за смърт” се подписва с електронен подпис, криптира се и се изпраща на специално създаден за целта електронен адрес в община Варна.
2. Документите се изпращат ежедневно (всеки календарен ден от годината, включително събота, неделя и официални празници, предвид регламентирания от Закона за гражданска регистрация срок за съставяне на акт за смърт не по-късно от 48 часа от настъпването на смъртта).
3. Определените длъжностни лица от община Варна, получили по електронен път съобщението за смърт, изготвят акт за смърт.
4. Издадените съобщения за смърт се представят задължително и на хартиен носител в оригинал на длъжностните лица от община Варна от определени служители на здравните заведения в точно регламентирани дни.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/2018_sbornik_dobriprak...

Лице/а за контакт
Юлия Славова
началник на сектор „Гражданско състояние”, 052 820 314,
Димитрина Димитрова
началник на сектор „Гражданско състояние”, 052 820 314
Адрес на институцията: 
гр. Варна, бул. „Осми приморски полк“ № 43