Подбор на
29 Април 2025
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
ИЗСЛЕДВАНЕ
НА ДЕЙСТВАЩИЯ КАРИЕРЕН МОДЕЛ В
ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
Институтът по публична администрация е водещата институция, която осигурява обучение за професионално и служебно развитие на служителите в държавната администрация. През последните години ИПА задълбочи работата по анализи и изследвания за подобряване на публичното управление, част от които засягат мотивацията на служителите. Тези изследвания са отправна точка за много практици и са с полезен ефект за академичните среди.
Особено важен за публичното управление в България е моделът на кариерно развитие на държавните служители. Оценявайки това, Институтът отправя предизвикателство към всички заинтересовани страни и стартира процедура по открито изследване на проблемите на съществуващото нормативно и практическо кариерно израстване в държавната служба. Целта е да се видят възможно най-много гледни точки и предложения за неговото подобряване.
Желаещите да се присъединят към тази инициатива следва да подготвят и изпратят в ИПА писмена разработка (под формата на есе, доклад или др.) до 10 страници в шрифт Times New Roman 12, която може да включва критичен анализ на съществуващия кариерен модел, описание/съпоставка с модели на други държави в световен мащаб, добри практики от частния, неправителствения и публичния сектор.
Желаещите участници в тази инициатива могат да бъдат както държавни служители, представители на академичната общност, неправителствения сектор и граждани.
Комисия от ИПА ще прегледа и оцени представените материали, като най-добрите от тях ще бъдат публикувани в специално издание. Като продължение на инициативата, през 2023 г. ИПА ще организира международен форум в областта на човешките ресурси, на който най-добрите разработки, ще бъдат представени от техните автори.
Вашите разработки изпращайте на ipa@ipa.government.bg в срок до 30 януари 2023 г.
УЧАСТВАЙТЕ!