Подбор на
16 Октомври 2024
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
В стремежа да отговорим на предизвикателствата на днешния свят и в унисон с изграждането на по-цифрова и социално обвързана администрация, Звеното за техническа помощ цели да бъде на разположение на всички потребители на ИСУН2020 възможно най-бързо, най-адекватно и най-навременно. Въвеждането на практиката е в синхрон с динамичната среда, в която живеем и с по-големите комуникационни възможности, с които разполагаме и цели осигуряване на помощ на гражданите дори в най-критичните за тях моменти.
Практиката насърчава доброволческия труд в администрацията, като демонстрира социалната отговорност на екипа, поддържащ ИСУН 2020, чрез предоставянето на техническа помощ на потребителите извън нормативно установеното работно време и в съпричастност с индивидуалните казуси на клиентите. Отговаря се моментално (10-30мин.), а при наближаващ краен срок (оставащи 5-10мин.)директно се свързваме с клиента по телефон. Няма потребител, който да се е обърнал към нас за помощ и съдействие и да е не постигнал крайната цел в срок (напр. подаден проект), независимо от деня и часа, в който ни е сигнализирал.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_gp_2021.pdf