Подбор на
16 Октомври 2024
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
Звеното за техническа помощ (Хелпдеск) към системата ИСУН 2020 е създадено като част от отдел „Информационни системи″ (ИС) в дирекция „Централно координационно звено″ (ЦКЗ). То е структура в самата администрация, оказваща методическа помощ при работа със системата ИСУН, както за програмен период 2007 – 2013 г., така и за 2014 – 2020 г.
Крайните потребители на услугата са кандидати, бенефициенти, оференти, управляващи, сертифициращи и одитните органи на общо 13 програми с общ бюджет близо 18 милиарда лева. Към момента в системата работят над 42 000 потребителя в модулите за електронно кандидатстване, електронно отчитане, както и във вътрешната среда за работа на контролните органи.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/good_practice_2017_all...