Аутсорсингът не е решение – Хелпдеск с човешко лице в държавната администрация

Alt
Наименование на администрацията: 
Администрация на Министерския съвет, дирекция „Централно координационно звено″, отдел „Информационни системи″
Година на кандидатстване: 
2017
Активна
Период на провеждане от: 
08 Февруари 2016

Звеното за техническа помощ (Хелпдеск) към системата ИСУН 2020 е създадено като част от отдел „Информационни системи″ (ИС) в дирекция „Централно координационно звено″ (ЦКЗ). То е структура в самата администрация, оказваща методическа помощ при работа със системата ИСУН, както за програмен период 2007 – 2013 г., така и за 2014 – 2020 г.

Крайните потребители на услугата са кандидати, бенефициенти, оференти, управляващи, сертифициращи и одитните органи на общо 13 програми с общ бюджет близо 18 милиарда лева. Към момента в системата работят над 42 000 потребителя в модулите за електронно кандидатстване, електронно отчитане, както и във вътрешната среда за работа на контролните органи.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/good_practice_2017_all...

Лице/а за контакт
Дориана Несторова, тел. 02/940 3119
сътрудник по УЕПП
Адрес на институцията: 
бул. Дондуков № 1