Подбор на
16 Октомври 2024
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
Направена е дигитализация на предлаганите услуги от община Сърница, изградена е мрежа за обратна връзка, чрез която да се даде възможност да се анализират постигнатите резултати и тяхната ефективност. Целта на практиката е да се изгради активно гражданско общество, да се предоставят всеобхватни и качествени административни услуги, които са съобразени с нуждите на потребителите. Също така, да се постигне отворено и прозрачно управление като се използват възможностите на новите технологии.
Целите, които си поставя за реализация практиката се изразяват в подобряване качеството на обслужване на гражданите, чрез въвеждане на мерки за електронен документооборот и електронен архив. Целта на системата е да позволява бързо намиране на всеки регистриран документ и извличане на справочна информация за него (позволява се пълно управление на входящ, изходящ и вътрешен документооборот); да позволява бърза и лесна регистрация на документи, получавани чрез Електронен обмен на документи.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_gp_2021.pdf