Дигитализиране дейността по управление на отсъствията на персонала в Регионална здравна инспекция - Враца

Alt
Наименование на администрацията: 
Регионална здравна инспекция - Враца
Година на кандидатстване: 
2023
Активна
Период на провеждане от: 
01 Януари 2023

Нововъведението дава възможност на работниците и служителите да подават заявление за периода на отсъствие посредством мобилен телефон или компютър, по всяко време и от всяко място, без физическо представяне на документи. Одобрението на отсъствията се извършва по аналогичен начин и от ресорните ръководители. Практиката предоставя редица възможности, като например: одобрение на отсъствия на повече от едно ниво, в зависимост от организационната структура на потребителя; възможност за детайлно проследяване пътя на потвърждение във всеки един момент и информираност на лицето, подало заявлението, по ел. поща; автоматично проследяване остатъци на лимитирани отсъствия по години и др.

Повече за практиката може да прочетете в Сборник с добри практики 2023 на линка: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dp_23_final_0.pdf

Alt
Alt
Лице/а за контакт
Цветелина Страшимирова
директор на дирекция АПФСО, РЗИ-Враца
Слави Легярски
главен експерт в дирекция АПФСО, РЗИ-Враца
Адрес на институцията: 
гр. Враца, ул. „Черни дрин” №2