Електронни услуги за кандидати и бенефициенти – ИСУН 2020

Alt
Наименование на администрацията: 
Администрация на Министерския съвет, дирекция „Централно координационно звено“, отдел „Информационни системи“
Година на кандидатстване: 
2019
Активна
Период на провеждане от: 
05 Януари 2015

Преди внедряването на системата ИСУН 2020 целият процес по кандидатстване, оценка и отчитане на одобрените проекти от страна на бенефициентите се извършва на хартиен носител и отнема огромен времеви, материален и административен ресурс. Процесът е бавен, неефективен и изисква ангажирането на значителен човешки ресурс. В допълнение, кандидатите и бенефициентите се съобразяват с индивидуалните специфични изисквания и формат на документи (формуляри и отчети) на всеки от управляващите органи. На практика това означава, че всеки управляващ орган използва различен формат на документи и термини, което води до объркване от страна на бенефициентите, особено тези, които са допустими за кандидатстване по няколко програми. Също така, през предходния програмен период служителите на управляващите органи имаха задължение да въвеждат определен набор от информация за подадените/одобрените проекти, финансирани от КФ, ЕФРР и ЕСФ, което се извършваше ръчно и отнемаше значителен експертен ресурс.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...

Лице/а за контакт
Георги Стратиев / Ирена Спасова / Ася Митова
началник на отдел „Информационни системи / главен експерт, отдел „Информационни системи“ / експерт, отдел "Информационни системи“
Адрес на институцията: 
ул.“Сердика“ 6-8