Портал eGov box за дигитализация на работния процес в администрацията на Община Пловдив и Общински съвет – Пловдив

Alt
Наименование на администрацията: 
Община Пловдив
Година на кандидатстване: 
2020
Активна
Период на провеждане от: 
01 Май 2020
Резюме

Практиката е насочена към служители в администрацията на община Пловдив, Общински съветници на Общински съвет – Пловдив.Базата данни дава възможност за изследване процесите на колективно трудово договаряне и нивото на постигнатите договорености между страните на равнище предприятие, както и осигуряването на данни за колективните трудови спорове.

В община Пловдив се извършва процес по въвеждането на портала eGov box, който позволява високотехнологично решение за виртуализиране на работното пространство за всеки отделен служител в структурата на общинската администрация. Като модулен център eGov box съдържа всички подходящи компоненти за дигитализация на работния процес и позволява интерфейсно решение, оптимизирано за различни крайни устройства в зависимост от изискванията. Порталите на трети страни могат да бъдат интегрирани на различни нива и подлежат на предварително одобрение, за да се осигури защита и сигурност на достъпа.
Системата изисква уникален код за всеки служител, който позволява достъп до страниците за лична стая, заседателни зали и предстоящи срещи. eGov box дава възможност за индивидуални срещи с колеги, както и до достъп до зали, за които има изпратена покана. Порталът дава възможност за напомняния и преглед на предстоящите срещи. За работа с eGov box работните места на служителите в общинската администрация се оборудват с камера и слушалки с микрофон. По този начин всеки вижда и чува своите колеги, които присъстват на срещата. Чрез eGov box могат да се провеждат дистанционни заседания, оперативки, да се съгласуват действия, без да се налага събирането на много хора в затворено пространство.
Порталът гарантира работа в защитена среда, в която могат да се обменят документи. Този тип комуникация изисква изграждане на подходяща инфраструктура, която да обезпечи техническата свързаност и безпроблемното обслужване на генерирания трафик на данни. Община Пловдив предприема необходимите действия за пълното въвеждане на функционалностите на портала, като за целта са в ход едновременно няколко процеса – оборудване на работните места, обучения на администрацията за работа със системата, оптимизиране на съществуващата и изграждане на нова технологична инфраструктура, гарантиране на техническата свързаност.
eGov box намира приложение и в работата на Общински съвет – Пловдив за заседания на постоянни и временни комисии. Порталът се използва от общинските съветници чрез различни крайни устройства – персонални компютри, лаптопи, таблети, смартфони. Това позволява безпроблемна работа на Общинския съвет при спазване на противоепидемичните мерки.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...

Лице/а за контакт
Мирослав Беляшки,
Началник отдел „Канцелария на кмета и Протокол“
Адрес на институцията: 
гр. Пловдив, пл. „Ст. Стамболов“ №1