Подбор на
16 Октомври 2024
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
Практиката „Повишаване административния капацитет и осигуряване на възможности за кариерно и професионално развитие“ е пряко свързана със Стратегията за развитие на държавната администрация 2014 – 2020, а именно ефективно и бързо изпълнение на служебните задължения; използване на лесни за опериране и ефективни информационни технологии; мотивираност, справедливо възнаграждение; активно участие в европейските процеси с цел изпълнение ангажиментите на страната като лоялен член на ЕС и извличане на максимална ползва за обществото и бизнеса от членството.
Условията и редът за изграждане на системата за обучение и развитие на служителите се осъществява в съответствие с разпоредбите на Закона за държавните служител.
За реализиране на практиката се спазват следните принципи:
- адекватност – осигуряване на подходящо обучение на подходящите служители в подходящото време по финансово ефективен начин; сътрудничество от взаимен интерес с други публични органи;
- актуалност – съответствие на учебното съдържание с функциите и задачите на агенцията;
- обвързаност на обучението с оценката на работата и с професионалното и служебното развитие на служителите;
- оптимална балансираност между теоретична и практическа подготовка по време на обучението;
- въвеждане на съвременни технологични решения софтуерни решения за оптимизиране на работния процес.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/good_practice_2017_all...