Разработване и изпълнение на програма на Държавна агенция „Архиви” за управление на резултатите чрез повишаване на мотивацията на персонала на агенцията за периода 2018 – 2020 г.

Alt
Наименование на администрацията: 
Държавна агенция „Архиви”
Категория на практиката: 
Година на кандидатстване: 
2018
Активна
Период на провеждане от: 
16 Ноември 2017

Целева група на проекта са всички служители на Държавна агенция „Архиви” на експертно и ръководно ниво в централното управление и териториалните поделения в цялата страна.

Разработването и изпълнението на този проект е продиктувано от анализа за състоянието на човешките ресурси в системата на Държавна агенция „Архиви”. В резултат на това е проведено мотивационно проучване на персонала в система- та, с помощта на външна консултантска фирма в края на 2017 г. (консултантски доклад от Сдружение „Център за трудови и социални практики”), и е подготвен анализ на текучеството на персонала през октомври 2018 г. Проектът е в контекста на модерните техники за управление на човешките ресурси с цел постигане на по-добри резултати от организацията.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/2018_sbornik_dobriprak...

Лице/а за контакт
Нина Стоянова
директор на дирекция „Административно–правно и финансово–стопанско обслужване” тел: 02 940011
Адрес на институцията: 
гр. София 1000, ул. „Московска“ 5