Усъвършенстване на електронните административни услуги

Alt
Наименование на администрацията: 
Община Банско, дирекция „Административно обслужване”, отдел „Обслужване”
Година на кандидатстване: 
2018
Активна
Период на провеждане от: 
01 Февруари 2014

Общинска администрация Банско освен, че е „Зимната столица на Балканите” не отстъпва и в иновациите и в непрекъснатото подобряване на административни- те процеси и поддържане на високи стандарти на качество и прозрачност в ежедневната си работа.

Община Банско е внедрила и поддържа най-много електронни административни услуги в България – над 80 на брой, които предоставя на своите потребители. Повишаващите се изисквания на гражданите към общинска администрация и непрестанният ни устрем към съвършенство ни води напред към все по-високи нива на обслужване. Предлагаме гъвкави начини за заявяване на услугата – с или без електронен подпис, предоставяме различни канали за получаване на електронната административната услуга – по пощата, по електронна поща подписана от нас с електронен подпис, на място в общината или чрез лицензиран куриер. Нашите потребители се възползват и от различни възможности за заплащане на електронната услуга: по банков път, с банкова карта чрез виртуален пос терминал, чрез Easypay или чрез E-pау. И не на последно място, потребителите получават възможност да заявяват електронни услуги 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/2018_sbornik_dobriprak...

Лице/а за контакт
Десислава Хаджирускова / Иванка Кузманина
директор на дирекция „Административно / началник на отдел „Обслужване”, тел.0749 88621
Адрес на институцията: 
гр.Банско, пл.”Никола Вапцаров” 1