Възможност за
17 Април 2025
Институтът по публична администрация Ви уведомява, че
През 2016 година, ресурсният център по CAFкъм EIPA публикува изследването „Идентифициране, приоритизиране и извършване на подобрения чрез модела CAF“. В негоса представени добри европейски практики в резултат на прилагането на CAF, проблемите, които са имали съответните администрации, мерките за подобрение, които са предприели и накрая – резултатите и ефектите, които са постигнали.
През 2017 година, ИПА публикува частичен превод на изследването, което може да намерите тук, а пълната версия на изследването, може да откриететук.
Добрите практики, разглеждани в изследването, най-общо могат да бъдат обособени в следните групи:
- Ефективно участие на заинтересованите страни
- Постижения в областта управление на човешки ресурси
- Изпълнение и стратегическо управление
- Цялостно управление на качеството, основано на модела CAF
- Непрекъснато усъвършенстване, ориентирано към клиентите и хората
- Участие на персонала
- Съвместна работа за по-добър резултат
- Споделяне на информация
Ефективно участие на заинтересованите страни, където са представени примерите и постиженията на:
· Потребностите от образование и насоки на италианския институт за средно
образование „Галилей-Артилио“, Виареджо, Италия
· Омбудсман за защита правата на потребителите, Норвегия
Постижения в областта управление на човешки ресурси на:
· Управление на ЧР в окръг Горна Бавария, Германия
· Иновативно управление на човешки ресурси в община Лисабон, Португалия
Изпълнение и стратегическо управление на:
· Последствия от прилагането на управление на изпълнението в цялата федерална администрация за CAF резултатите в ГД III на федералното канцлерство, Австрия
· Стратегическо планиране във фламандското Министерство на земеделието и рибарството, Белгия
Цялостно управление на качеството, основано на модела CAF
· Анализ на заинтересованите страни в Администрацията за управление на земите и геоинформатика (HVBG) на провинция Хесен, Германия
· Вдъхновено от CAF лидерство в общината във Виена, Австрия
· Ръка за ръка с данъкоплатците по пътя към усъвършенстването в администрацията по приходите в Бенидорм, Испания
Непрекъснато усъвършенстване, ориентирано към клиентите и хората
· Непрекъснато усъвършенстване на Министерство на финансите, Естония
· Иновация на процесите с оглед подобряване на клиентската удовлетвореност в
Automobile Club d’Italia, Савона, Италия
Участие на персонала
· Система за инициативи в държавното училище-интернат в Лиминка, Финландия
· Банка на идеите в митническата агенция в Бялисток, Полша
Съвместна работа за по-добър резултат
· Ориентирано към целите лидерство в мрежа за образователни услуги в Пяйят-Хяме, Финландия
· Пътят на качеството, който носи страст и ангажираност, на групата от шест училища „Фигейра Мар“, Португалия
Споделяне на информация
· Интегрираната информационна система на Военно-географската служба, Гърция
· Административната система за информационно обслужване (AISS) на административното звено в Целйе, Словения
Освен обособените групи са представени и три самостоятелни практики, свързани с:
комуникацията като двигател на промяната, вътрешно наемане на ръководители и управление на процесите.
CAF БЮЛЕТИН - БРОЙ 1