Целева група:

Ръководители и служители на експертни длъжности с аналитични и/или контролни функции

Продължителност: 16 учебни часа, 2 дни
Период на провеждане: април – август
Такса: 200 лв
Форма на обучение: присъствена
сигнатура: УМ-6

 В този курс се разясняват основните принципи за успешна делова комуникация в дигитализирания свят. Общуването чрез мобилни телефони, мейли, интранет, уеб-базирани форуми и социални мрежи, видео-конференции и уебинари заема все по-голяма част от всекидневните ни контакти. Уменията ни за общуване лице в лице се налага да бъдат допълнени от ново поколение опитности, ефективни при взаимодействие чрез дигитални посредници. Курсът ще очертае посоките, в които курсистите да доразвият наличните си комуникационни и презентационни умения с такива, които отговарят на новите предизвикателства. 

 

Обучението ще акцентира върху:

 

  • Сходства и различия при двата типа общуване – лице в лице и дистанционно, виртуално
  • Основни правила при съставяне и получаване на комуникативни съобщения при двата типа общуване
  • Комуникативен шум и грешки при виртуалното общуване
  • Принципи при комуникация чрез мейл – даване на информация и инструкции, отправяне на въпрос или искане и др.
  • Принципи на комуникация чрез интранет и професионални мрежи
  • Принципи при комуникация във виртуален форум, уебинар, конференция
Очаквани резултати:

След завършване на обучението участниците ще: знаят как да съставят и изпращат ефективни комуникативни съобщения както при общуване лице в лице, така и чрез дигитални средства; владеят техники за пълноценно слушане и правилно тълкуване на казаното от събеседника във виртуална среда; познават особеностите на комуникацията чрез различни дигитални посредници – електронна поща, средства за синхронна и асинхронна комуникация онлайн; познават основните грешки при виртуална комуникация и начините да бъдат избегнати.

чИПА