Подбор на
16 Октомври 2024
Институтът по публична администрация (ИПА) е координатор на
Във връзка с изпълнението на проект „Работим за хората“ - укрепване капацитета на институциите за посрещане на предизвикателствата на съвременните публични политики”, дейност 4 "Реализиране на обучения за повишаване на експертния капацитет на служителите в държавната администрация на всички нива посъвременни обучителни програми в синхрон със стратегическитеприоритети и потребностите на администрацията, поддейност 4.1 "Осъвременяване и фокусиране на каталозите на ИПА с обучителни програми и провеждане на обучения.", Институтът по публична администрация към момента разработи 10 присъствени обучения, част от Каталог 2017 и Каталог 2018.
Списък на разработените курсове по Каталог 2017:
УМ-14 - Управление на взаимоотношенията с клиентите
Изтеглете материали по темата ТУК
УМ-17 - Планиране въз основа на сценарии и в условия на несигурност
Изтеглете материали по темата ТУК
П-1 - Политически анализ
Изтеглете материали по темата ТУК
П-3 - Обществени консултации и работа със заинтересованите страни
Изтеглете материали по темата ТУК
Списък на разработените курсове по Каталог 2018:
Ум-6 - Управление на риска в организациите от публичния сектор
Изтеглете материали по темата ТУК
УМ-10 - Планиране на потребностите от човешки ресурси
Изтеглете материали по темата ТУК
УМ-15 - Дигитална трансформация
Изтеглете материали по темата ТУК
УМ-16 - Моделиране, анализ и усъвършенстване на работните процеси
Изтеглете материали по темата ТУК
УМ-17 - Планиране въз основа на сценарии в условията на несигурност
Изтеглете материали по темата ТУК
П-7 - Умения на администрацията за извършване на съвместен мониторинг и оценка с НПО
Изтеглете материали по темата ТУК
П-11 - Превенция на корупцията в държавната администрация
Изтеглете материали по темата ТУК
П-12 - Противодействие на корупцията в системата на държавната администрация
Изтеглете материали по темата ТУК
П-14 - Законодателство и методология по финансови управление и контрол
Изтеглете материали по темата ТУК
Н-14 - Прилагане на новия закон за концесиите
Изтеглете материали по темата ТУК
Н-15 - Въведение в Общия регламент за защита на личните данни (GDPR)
Изтеглете материали по темата ТУК
Е-12 - Модулна програма: Управление на информационните ресурси и кибер устойчивост в публичния сектор
Модул 1: Стретегическо управление на ИТ организацията
Изтеглете материали по темата ТУК
Модул 2: Развитие на ИТ за е-управление
Изтеглете материали по темата ТУК
Модул 3: Мениджмънт на ИТ организацията
Изтеглете материали по темата ТУК
М-6 - Издаване, контрол и изпълнение на индивидуални административни актове по устройство на територията
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-1 - Стратегическа, институционална и нормативна рамка за управление на средства по ЕСИФ
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-2 - Програмиране на средства от ЕСИФ. Оценка на програми
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-3 - Разработване и оценка на проектни предложения
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-4 - Договаряне и управление на проекти
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-5 - Финансово управление на програми по ЕСИФ за периода 2014 - 2020
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-6 - Верификация на проекти. Сертификация на програми. Нередности
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-7 - Одит на средствата на ЕС. Налагане на финансови корекции - обосновка, определяне на размера, възстановяване, обжалване и отчитане
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-8 - Мониторинг на програми и проекти
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-9 - Борба с измами при усвояване на средства от ЕС
Изтеглете материали по темата ТУК
ЕС-10 - Мониторинг на програми и проекти и осигуряване на публичност
Изтеглете материали по темата ТУК
Проект „Работим за хората“ - укрепване капацитета на институциите за посрещане на предизвикателствата на съвременните публични политики”, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансиранаот Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.