Практиката е насочена и е в помощ на служителите в Дирекция „Бюро по труда“. Подобрява се пълнотата на въведените данни в информационната система на Агенция по заетостта, което от своя страна, се отразява на качеството на обслужване на клиентите.
Прилагането на практиката във всички останали дирекции „Бюро по труда“ вече е факт. Практиката може да се прилага във всяка друга администрация, като се трансформира съгласно нормативната ú база и изискванията за работа в конкретната администрация. Предполага участието на почти всички служители при изпълнение на поставените задачи – подобрява се работата в екип, ангажираността на служителите за подобряване качеството и пълнотата на въведените данни в информационната система и цялостно доразвиване знанията и уменията на служителите.
Практиката показва значимостта на вътрешната проверка, което от своя страна, се отразява на качеството на обслужване на гражданите.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...