Практиката е насочена към развиване компетенциите и уменията на служителите, заети с обслужване на гражданите и повишаване удовлетвореността на клиентите.
Преди реализирането ѝ беше установена необходимост от обучения, свързани с особеностите при обслужването, произтичащи от характеристиките на публичния сектор; усъвършенстване уменията за предоставяне на качествено обслужване, съхраняване на емоциите, по-добро познаване очакванията на клиентите, разпознаване на типа клиент и повишаване професионалните умения за работа с клиенти.
Целта е да се предаде практически опит и знания за процесите, които управляваме в нашата работа и да се постигне разширяване на уменията за ефективно и качествено обслужване, както и да се насърчи качествената промяна в начина на мислене и възприемане на дейността по обслужване на клиенти на публичната администрация и изграждане твърда убеденост у служителя, че личната му удовлетвореност от изпълнението на служебните му задължения, както и неговата ангажираност към работните процеси са ключови за повишаване на общественото доверие към НОИ.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...