Идеята за изграждане на Системата принадлежи на служителите на териториалното поделение и е основана на описаните по-горе проблеми и наблюденията на действащи аналогични системи в други териториални поделения на НОИ и външни институции. В хода на реализацията са вложени човешки, финансови, материални и информационни ресурси, като в резултат е постигната качествена промяна в работата, която допринесе за по-висока ефективност на административното обслужване, по-добра информираност на гражданите и бизнеса и осигуряване на бърз и лесен достъп до услугите, предоставяни от НОИ. Създадени са условия за посетителите, след като изберат избраната услуга, да изчакат повикване от Системата в обособената зона за изчакване. В тази зона са осигурени формуляри и бланки и условия за попълването им, включително и за хора в неравностойно положение.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/2018_sbornik_dobriprak...