Агенцията по заетостта предостави възможност за подаване на електронно заявление посредством специално разработена платформа, за да се улесни процесът на кандидатстване за получаване на ваучер и включване в професионално обучение или обучение по ключови компетенции от страна на заетите лица. Подадените електронни заявления автоматично се регистрират в деловодната система, използвана от Агенцията, с което се осигурява достъп от всички служители, ангажирани с разглеждането на заявленията и се намалява периода за обработката им и предоставянето на ваучери за обучение по проект „Ваучери за заети лица″.
Практиката е в съответствие с Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23.07.2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО и по-конкретно се свързва с целта на Регламента да се предостави обща основа за надеждно взаимодействие по електронен път между гражданите, предприятията и публичните органи, чрез което ще се увеличи ефективността на обществените и частните онлайн услуги.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/good_practice_2017_all...