Практиката е насочена е към всички служители на КФН – ръководен екип, директори на дирекции, началници на отдели, експерти.
Стратегията за създаване на устойчива, стабилна и сигурна работна среда за служителите на Комисията за финансов надзор се състои от три елемента:
- елемент 1: академия за лидерски умения;
- елемент 2: всеобхватна, дългосрочна комуникационна стра- тегия по време на криза;
- елемент 3: анализ на удовлетвореността на служителите в КФН.
Стратегията за създаване на устойчива и сигурна работна среда за служителите на Комисията за финансов надзор е пилотна. Преди нейното въвеждане не са разработвани политики в областта на развитие на управленския капацитет в условията на криза. Направеният анализ показва, че в КФН няма добри практики за управление на високо ефективни екипи и не се наблюдава сътрудничество между отделните направления. Резултатите от анализа показват липсата на инструменти за проучване мнението на служителите по актуални за организацията въпроси и тяхната удовлетвореност от работата им. Относно кризисната комуникация - COVID кризата през 2020 г. е безпрецедентна за работата на КФН.
За повече информация:
https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...