Реализираните 12 подкаста са първият опит на НАП да включи в комуникационните си дейности този нов и за цялата държавна администрация в България формат.
Темите са подбрани с оглед поставените цели и задачи при третирането на различни рискове – „строителство“, „алкохолни напитки“, „заплата в плик“, “здравно осигуряване“ и „ е-търговия“. Експерти отправят на достъпен език и в лека за възприемане форма съответните послания към всяка от целевите публики, за всеки от коментираните сектори и браншове. Целта е по-висока информираност за правата и задълженията по отношение на данъчно-осигурителното законодателство, повишаване на доброволното спазване и стабилизиране на тези тенденции.
С отправените от участниците в подкастите послания НАП още веднъж по категоричен начин постави акцент върху партньорския подход към всички страни в процеса по спазване на данъчно-осигурителното законодателство, както и върху готовността си за диалог при осъществяването на контрола.
Подкастите достигнаха до широка аудитория посредством профилите на НАП в социалните мрежи и публикациите в масмедиите и предизвикаха дискусии сред различните целеви публики, включително положителна обратна връзка от други институции и организации.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dp_22_preview_13.3.pdf