Системата за оценка на удовлетвореността от административното обслужване в Общинска администрация Банско предоставя точна и ясна оценка за нивото на обслужване. След като потребителя на административни услуги попълни формуляр и го входира в центъра за административно обслужване, в рамките на деня получава лично Вайбър съобщение на посочения от него телефон с текст: „Здравейте, Вие бяхте обслужени в Центъра за административно обслужване на Община Банско. Моля оценете качеството на обслужването като отворите следния линк: /линк/.
Като отвори линка (се визуализира): Каква е Вашата оценка на обслужването ?”
Показват се три емотикона. Радостен, неутрален и сърдит емотикон.
Когато гласува (се визуализира): „БЛАГОДАРИМ ВИ, ВАШЕТО МНЕНИЕ Е ВАЖНО ЗА НАС!”.
Програмата има възможност да прави статистика, като може да обобщава данните по следните критерии:
- по ниво на удовлетвореност, филтрирана по трите вида оценка и опция „негласувал“, като има възможност да покаже и всички оценки;
- може да се филтрират резултатите по месец и година;
- може да се търсят или видят резултатите на определен потребител на административни услуги, чрез търсене по телефонен номер или име. По този начин можеш да проследиш кога е бил обслужен, от кой служител е бил обслужен и каква услуга е била заявена, както нивото на оценка, която е дадена;
- при добавяне на потребители има опция да маркираме кой няма акаунт през Вайбър, по този начин в статистика можем да разберем, че даден клиент не е гласувал, защото няма Вайбър.
За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dp_22_preview_13.3.pdf