Създаване на електронен Регистър на издадените разрешения за строеж в община Стара Загора

Alt
Наименование на администрацията: 
Община Стара Загора, дирекция „Строителство и инвестиции” – отдел „Устройство на територията”, отдел „Контрол на строителството” и отдел „Кадастър и регулация” и дирекция „АПО” – отдел „АИО”, Център за информация и услуги (ЦИУ) към Общинска администрация
Година на кандидатстване: 
2018
Активна
Период на провеждане от: 
26 Януари 2018

В община Стара Загора е внедрен електронен Регистър на издадените разрешения за строеж от общинска администрация. Регистърът съдържа информация относно издадените разрешения за строеж и всички последващи документи, свързани с тях. Създава се „досие” с документи, свързани с издаденото Разрешение за строеж (РС), съдържащо пълен набор от данни в сканиран електронен архив. Това досие се вижда при позициониране на Разрешението за строеж в Регистър „ТСУ Регистър на издадените разрешения за строеж” в АИС 1С Предприятие (електронната система за контрол на документооборота в общинска администрация Стара Загора) при отваряне на преписката със съответния входящ номер и избиране на бутон „Архив”.
Утвърдена е Инструкция за водене на Регистър на издадените Разрешения за строеж в община Стара Загора с разписана технология на процесите и действията.
Практиката е двупосочно насочена – към спестяване на човешки ресурс и към удовлетвореност на гражданите във връзка с времето за извършване на съответната услуга, заявена във връзка с издаденото разрешение за строеж, така и самото разрешение.
Идеята за практиката е собствена. Ресурсите, заложени в практиката, са изцяло човешки. Идейното задание, техническата разработка, тестването и внедряването са изцяло от служители на общината.

За повече информация: https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/2018_sbornik_dobriprak...

Лице/а за контакт
Делян Нейков Иванов тел.042 614 630 / 042 918 630 / 042 600 767
секретар на община Стара Загора
Адрес на институцията: 
град Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107