Alt
Alt
Наименование на администрацията: 
Дирекция „Човешки ресурси и административно обслужване“, Министерство на финансите (МФ)
Категория на практиката: 
Година на кандидатстване: 
2020
Активна
Период на провеждане от: 
01 January 2018
Резюме

Електронното провеждане на процеса по оценяване в МФ е дълго време обмисляна идея, която не е заимствана от друга администрация. Проучвани са и са тествани различни възможности за реализирането й. Конкретно използваната система за оценяване изпълнението на служителите представлява допълнителен уеб модул „Оценяване на служителите“ към внедрената система за управление на човешките ресурси в министерството. С помощта на екип от специалисти по управление на човешките ресурси от министерството и специалисти от фирмата-разработчик
първоначалната версия на уеб модула е значително доразвита и усъвършенствана, а след прилагането на първия цикъл на оценяване и доусъвършенствана.

Уеб модулът „Оценяване на служителите“ оптимизира и автоматизира процеса по оценяване в МФ. Спестява значително време и ресурси чрез използването на различни възможности за извличане на справки, както и подпомага текущото управление на процесите по оценяване. Не на последно място, той е в унисон с правителствената политика относно въвеждане на електронно управление в държавната администрация.
За повече информация:
https://www.ipa.government.bg/sites/default/files/sbornik_dobri_praktiki...

Лице/а за контакт
Цвета Делчева
директор на дирекция ЧРАО
Милена Зарева
главен експерт в отдел ПОПР, д-я ЧРАО
Адрес на институцията: 
ул. "Г. С. Раковски" № 102, София 1040